måndag, januari 14, 2008

Prio

Jag lovade att lägga upp Vegasbilder idag men det sket sig. Hade helt enkelt för mycket jobb och när Knickedicken kom hem från jobbet hade han skenande feber, toksnuva och en riktigt elak hosta. Så då var jag ju tvungen att ta hand om honom. Bädda ner i soffan, laga mat, servera mediciner, febernedsättande och Resorbs vätskeersättning, laga mat och koka honungste. Ibland måste man prioritera. Och sen lockade American Gladiators och Terminator – Sara Conner Chronicle (en väldigt lam tv-version utan Arnold och Linda Hamilton). Och nu rullar nya avsnitt av Medium i bakgrunden så det får vara slutbloggat för idag. Återkommer imorgon med bilder, ny veckans fråga och min träningsplanering för vecka 3. Jag tänker köra så att det ryker!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Krya på dig, Casey!

Annika sa...

Nu har jag läst på om din resa till Sin-city! VAD roligt ni måste ha haft det!
Själv tyckte jag jättemkt om Vegas när jag var där. Men det invaggade en också i en overklig känsla. Fyra dagar räckte gott. det är så roligt att insupa atmosfären i stan! Att se allt det overkliga.
Du verkar ha levt nyttigt där också, good!!!
Ser jättemkt fram mot bilderna!
OCH så hoppas jag att ni känner er bättre!

Sporty Spice sa...

Caroline. Casey säger "tack saaao myckäääet".

Annika. Ja, vi hade det helt fab! Men som sagt, mer än ett par dagar är nog vad jag pallar med också. Men nästa gång kan man ju vandra i öknen och åka till Grand Canyon.

Desiree sa...

Det är klart du ska ta hand om Knickedicken om han är sjuk. Visst är jag ivrig att se dina bilder men det kan vänta tills du haft tid att lägga upp dem.