onsdag, januari 23, 2008

Nyhet

Som sjukling har jag haft tid att fippla lite med bloggen. Nyhet är rubriken ”Fitnessartiklar” (där ni kan läsa artiklar av mig) som ligger precis under ”Press” (där ni kan läsa artiklar om mig). Mycket av det jag skriver hamnar i tidningar som inte lägger ut sitt material på nätet, men det är ett litet smakprov av mina alster.

Jag känner förövrigt att jag är på bättringsvägen. Jag planerar att bege mig ut på en promenad idag (inte i PW-tempo och inte med väst) och imorgon gör jag come back på gymmet. Yeah baby!

5 kommentarer:

eastcoastmom sa...

Hoppas du är på benen snart. Kom just tillbaka efter 10K promenad i hyfsat tempo, 1.25 tim, tillsammans med svensk granne. Perfekt att bara kunna gå iväg när man lämnat barnen vid skolbussen. Underbart väder, förresten, eller hur?

Anonym sa...

Hoppas du får en skön promenad!

Anonym sa...

Känslan efter att få träna igen efter sjukdom är underbar!
Men att vara sjuk är inte lika underbart..hemskt!

Hoppas du kryar på dig helt nu :)

Desiree sa...

Härligt att höra att du mår bättre. Jaa vad kul att kolla in lite av artiklarna som du skrivit eftersom jag inte kan få tag på Femina och de andra tidningarna som du ofta skriver i här.

Sporty Spice sa...

Eastcostmom. Härligt med en långpromenix. Själv gav jag mig på en kortis idag. Helt underbart väder, känns som vår.

Bille. Det var sååå skönt att röra på påkarna.

Sofia. Ja, nu är jag så träningssugen. Imorgon är det gym-time!

Desiree. Kul! Du vet väl att du kan beställa svenska tidningar på bland annat northerner.com?