onsdag, januari 02, 2008

Bloggkoll

Nu har jag lagt upp Bloggkoll här på sajten (under Veckans Visdom). Bli medlem så missar du aldrig mer ett nytt inlägg på Sporty Spice! Du kan lägga upp alla dina favoritbloggar och sedan klickar du på fliken Bloggflöde och vips har du alla nya inlägg samlade på ett och samma plejs. Smidigt. Sen har jag även lagt upp "Sagt om Sporty Spice" här på bloggen (under Press), det vill säga länkar till andra bloggar som skriver om min blogg. Just nu skriver Mrs Ebba, Träningsblog och Gym Glam om mig.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Smart som bara den! Jag lägger till dig direkt.

Anonym sa...

Hej! Måste först och främst berömma dig för en ascool blogg! Jag och mina vänner planerar för fullt en resa till New York nu i sommar och vi längtar som bara den!! :D Jag har bara en liten fråga som du kanske orkar svara på? Hur länge tror du är lagom att stanna på semestern? Jag sa 10dgr men min pojkvän tyckte det var lite för länge och ville nöja sig med 7-8dgr. Vad tror du? Kram!

Sporty Spice sa...

Mimi G. Kul!

Liza. Jag som ÄLSKAR New York säger såklart 10-14 dagar! Särskilt om ni åker på sommaren (det kan vara hot, hot, hot här då) och ni kan göra day trips till beachen. Ja, det finns stränder utanför NY. Det tar mindre än en timme till Coney Island med t-bana (B eller D). Och med t-banan tar du dig även till Rockaway Park Beach (A-train till Broad Channel och sedan skyttelbuss) och med pendeltåg från Penn Station tar ni er ut på Long Beach på Long Island. Har ni tid och lust tar ni tåget till The Hamptons och badar med the Rich and Famous. =)

Em Löfgren sa...

tack för tipset i min blogg, jag har tänkt lite på min kost och insett att jag nog ska dra up detta med kolhydraterna lite mer, så jag ska tänka över det!

Sporty Spice sa...

Emelie. Ja, gör det. Du borde nog göra en kostanalys och räkna ut din E%. Jag misstänker att du ligger för lågt.