lördag, september 15, 2007

Success Story

Jag fick detta meddelande från en före detta PT-kund. Hon signade upp sig för PT & Diet Coach Online med en månads mailsupport och nu har hon med hjälp av mitt kost- och träningsprogram (och sin egen vilja och motivation såklart) lyckats gå ner 12 kilo. Inte utan att man blir lite stolt. Bra jobbat Therese!

"Jaq har för övrigt gått ner 12 kilo nu tack vare din hjälp. Tro inte att det gick åt pipsvängen bara för att jag la av med bloggen =) Lite uppdatering bara (måste ändå vara roligt att veta hur det går för dina fd pt-kunder)".

Är det inte dags för dig att bli min nya Success Story?

6 kommentarer:

Anonym sa...

dina kommentar i min blogg är alltid som en nål! de tränger rakt in ikärnan och träffar alltid mitt i prick! jag tror du har alldels rätt i det du skrev, nu ska jag bara fundera på det ett tag så jag kan ta till mig det!!

vad roligt för dig med såna bekräftelse! att det går så bra för dina kunder!! skojigt! bevisar bara hur bra du är ju!!

Sporty Spice sa...

Emelie. Hoppas att det är en bra nål så att den inte punkterar dig. Man kan pendla upp och ner i vikt utan att det behöver betyda så mycket. Äter man något salt, typ sushi eller soya binder kroppen vätska och man ökar i vikt. Samma sak om man ska få sin mens eller ätit mycket kolhydrater dagen innan. Det är därför det är så viktigt att inte stirra sig blind på vågen. Använd måttband och väg dig EN gång i veckan (samma tidpunkt). Lycka till!

Ja, när kunderna lyckas så här bra blir man stolt!

Anonym sa...

Har nyligen fått en genomgång av kost och träning av en PT. Men det låter intressant så jag ska fundera på det tills det börjar bli dags att växla spår igen. :-)

Anonym sa...

nejnejnej!! hoppas du inte missförstod vad jag skrev!! du är en underbar nål!! så fortsätta gärna med dina träffsäkra kommentarer!! de lär mig saker och ting och ger mig nya perspektiv!!!

Sporty Spice sa...

Ofelia. Hör av dig när du vill lägga in en högre växel. =)

Emelie. Det är första gången någon kallat mig för en "undebar nål". Hehe. Kul att du tycker att jag är träffsäker - hoppas att mina kommentarer ger dig bra motivations-stick. =)

buy megaburn 60 mg online sa...

orlistat 60 mg is used in the treatment of obesity. It helps the body block the absorption of fats from the small intestines and stomach. it involves wellness diabetes, high blood pressure, certain cancers, and heart disease.