torsdag, september 13, 2007

Ännu en idol

När vi är i farten och pratar om fitnessförebilder kan jag ju inte låta bli att nämna min favorit Tanja Djelevic. Hon är så duktig, så trevlig, så inspirerande och jag bara älskar hennes stajl. Och jag har faktiskt haft förmånen att få träna med henne som PT på Crunch i Los Angeles! Ni som inte har vägarna förbi Lala Land kan alltid läsa hennes bok Livskraft eller bli medlemmar på sajten med samma namn. Eller läsa min intervju med henne här (klicka på "Portfolio" och "Hälsa & Skönhet" och artiklen är den andra uppifrån).

Foto: Lotta Imberg

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tycker att hennes bok Livskraft är superbra.

Anonym sa...

ibland blir jag lite (MYCKET) avis på ditt liv och alla toppencoola människor du får träffa och träna med!! +att du själv är rätt cool oxå! ;)

Sporty Spice sa...

Emelie. Jag får träffa en del toppencoola människor. Och tack för att du tycker att jag är rätt cool. =)