söndag, september 09, 2007

CSI Söndag

Gårdagens bal var mycket lyckad. Massor av folk, dans, mat och dricka. Vi blev dock inte så sena, tror att vi var hemma i sängen klockan ett. Så det blev nästan fyra timmars sömn innan Knickedicken var tvungen att släpa sig ner till brandstationen för att steka bacon, korv, äggröra, french toast och pannkakor. Stackarn. Han kom hemstapplandes vid halv tio och stöp i säng som en fura. Själv fick jag gå upp, koka massor av kaffe och dimpa ner i soffan och kolla på CSI Marathon. Nu väntar jag mest på att klockan ska bli 20.oo så man får kolla på MTV Music Award. Ska bli spännande att se var Britney hittar på.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Nej, har jag missat CSI maraton. Ggggrrrrr, typiskt. Det hade jag gärna sett.

Förresten, visst är det härligt tv-säsongen börjar snart med alla säsongspremiärer.
Grey's Anatomy är ju ett program jag ser fram emot ska börja igen :)
Har börjat kolla på Ugly Betty också (förra säsongen) på dvd, blev fast rätt snabbt så ska försöka hinna se alla avsnitt från förra säsongen och vara klar lagom till säsongspremiären.

eastcoastmom sa...

MTV - visst var hon trist, Brit? jag slötittade första timmen, nu sitter jag framför datorn istället.

Anonym sa...

Var hon bra?

Petchie75 sa...

Enligt BBC World imorse så var Britneys uppträdande det sämsta någonsin på MTV Awards! De menade att hon har visst helt tappat förmågan att lip-synca.. Vad tyckte du?

Anonym sa...

Britneys comeback var ju tragisk.. Varför inga riktiga kläder som passar henne? Jag som verkligen hade hoppats på succé!!

Sporty Spice sa...

Anne. Jag kollade på On Demand så man kan ha ett CSI Marathon när man så önskar. Jag ser också fram emot Grey´s och Ugly.

Eastcostmom. Hon var förfärlig! Hela galan var trist.

Caroline. Not so much.

Petra H. Jag tror att hon var påtänd. Helt pinsamt dålig och noll scennärvaro.

Ebba. Kläderna var väl det enda som var bra med hennes framträdande. =)