fredag, september 28, 2007

Helgplaner

Idag är det fredag och det är min favoritträningsdag. Bröst, axlar och triceps står på programmet. Tänker även lägga till en eller två balansövningar för knäet i rehabsyfte och några magövningar. Körde crunches på Bosu sist och oj, vad det var grymt. Lutade mig från sida till sida och skapade medveten obalans så jag var tvungen att stabilisera upp.

Sen på lördag blir det intervallträning och senare på eftermiddagen ska vi ut och köra en photo shoot till min nya hemsida. Den börjar ta form och blir skitsnygg! Söndag är vilodag och vi ska passa på att bränna av en heldag Durham Fair (farmers market). Ska bli grymt kul.

Såg förövrigt nya Ugly Betty och Grey´s igår. Jag lovar att inte avslöja något men oj vad det händer grejer.

2 kommentarer:

Desiree sa...

Visst är det kul att träna med Bosu. Jag brukar gå på några pass på mitt gym och andvända den. Låter som du har en riktig toppen helg framför dig. Låter hur spännande som helst med fotoshoot till din nya hemsida. Du får lämna en länk när den är färdig. Njut av din toppen helg nu.

Sporty Spice sa...

Desiree. Ja, Bosu är suveränt. Går att göra så mycket med den. Knäböj, crunches, plankan, armhävningar ... all träning som kräver balans och stabilitet är suverän. Självklart kommer länk när sajten är klar. Det kommer att firas med buller och bång! =)