måndag, september 10, 2007

Tragiskt Brittan

Oj, vad dålig Britney var igår. Hon såg förvirrad och livrädd ut. Hon slutade dansa och lipsynka och irrade planlöst omkring på scenen. Hon bara stod där i sina blå linser, flinade nervöst och såg ut att vara väldigt obekväm i sina glitterunderkläder och orolig att peruken skulle glida på sniskan. Publiken satt och vred på sig och de tre minuterna kändes som en hel, pinsam evighet. I övrigt kan man ju säga att hela MTV Music Awards var en stor flopp. Ljud som försvann. Folk som inte visste vad de skulle säga. Ingen "riktig" scen utan massa småpartyn i olika hotellrum. Jag stängde av efter en halvtimme.

7 kommentarer:

Anonym sa...

såg bilderna på aftonbladet! huvaligen! hon såg inte helt bekväm ut.. kanske dags to cover-up!? inte för att man måste vara met smal och fit i världen för att ha bikini men hon och hennes mage såg inte ut att vara helt bekvämma i denna miniatyrutstyrlsen!

Sporty Spice sa...

Emelie. Håller med dig om att klädvalen inte var så himla lyckat. Fast det var inte det man tänkte på när man såg hennes uppträdande, mer att hon var så förvirrad och lost. Tragiskt och sorgligt var vad det var.

Anonym sa...

Jag såg inte hela alltet, men Brittan har man ju inte kunnat missa... usch, det är tragiskt. Och pinsamt. och hemskt!!!

Annika sa...

Jag missade det. Hörde om det på en "morning show" på radion idag. Stackars Brittan, säger jag. Hon var ju ändå SÅ bra en ggn. Jag tyckte mkt om henne. Tragiskt så det kan bli...Hoppas på come-back för henne, men det kanske blir svårt...

Anonym sa...

Jag missade det också. Men det brukar ju dyka upp på Youtube så småning om ;-)

Sofia sa...

Har sett det på Youtube och: OH MY GOD vad dålig hon var.
Det ser ut som hon är hög på något, hon snubblar runt, dansar ungefär lika bra som jag och glömmer bort texten till sin egen låt.

Kan inte Dr Phil ta sig an det stackars flickebarnet?

Terese sa...

Alla pratade om hur dålig Brittan var. Så såg jag det själv på YouTube - och det var ÄNNU VÄRRE än vad alla sa. Ska man göra come back efter alla skandaler så måste det man bjuda på en grym show. Hennes "I´m Britney, bitch" i början av låten kanske tyder på att hon inte bryr sig om vad andra tycker om henne. Eller så har hon bara väldigt dåligt självförtroende.