onsdag, september 05, 2007

Banankalle

Nog för att jag gillar Kalles kaviar men nyheten med banan låter skumt och ganska äckligt. Jag fick denna tub av en av nyhetscheferna på Metro, tror inte ens att den finns ute i butik än. Men vem äter kaviar med banan? Med ost har man ju hört talas om. Men banan? Jag har inte ens öppnad tuben så jag vet inte vad den smakar. Lite kul kombo med tanke på att Knickedicken höll på att kräkas när han smakade vanliga Kalles och att han dessutom hatar banan, det är något med konsistensen som ger honom kvävningar. Han är således inte målgruppen.

9 kommentarer:

Petchie75 sa...

Ha ha, det kanske är något för O, som fullkomligt älskar all svensk tubmat - Kalles vanliga, randiga (dock ej dillkaviar), viltost, räkost... usch säger jag!

UNO sa...

What??? Oh my gwaaad, det var det sjukaste. Banan? Jag fattar ingenting. Finns det någon subkultur där man äter banan/kaviar...vad är det jag har missat?

Sporty Spice sa...

Petra. Din pojkvän och jag skulle kunna dela kyl. Fast jag gillar dillkaviaren. Den randiga med ost tycker jag dock är ruggigt äcklig.

Uno. Precis! Jag har aldrig ens hört talas om någon som gillar kaviar och banan?! Hur kommer man på tanken?

Anonym sa...

fy fan vad äckligt (var tvungen att svära nu!) det där kan aldrig vara gott! tyckte det var tillräckligt illa när de blandade i mjukost, eller vad det var! huuuuuuuuuuuuuuuu!

Terese sa...

Jag skulle tycka det var gott om det bara var banan i tuben. Men i kombination med kaviar??? Man får ju spykänslor för mindre. Undrar hur man kommer fram till att man ska testa något sådant. Det känns inte heller som att det direkt kommer att bli rusning till affärerna.

Anonym sa...

vad vidrigt! haha

Anonym sa...

Haha, fy vad äckligt! Nog för att jag gillar banan, och i viss mån kaviar, men tillsammans? Nej tack.

Anne-Marie sa...

Men, det var en kombination som inte låter alldels bra. Jag gillar Kalles och jag gillar banan, men tillsammans?

j sa...

men fy tusan, det lät inte alls särskilt gott.