onsdag, september 26, 2007

Fitness Magazine

Ni missar väl inte senaste numret av Fitness Magazine där jag har med min webtipssida (tema: träningsskor) med en liten intervju med Fitnessbloggen-Cizzi och min krönika om hur jag inte vill träna med en tjock PT.

Idag står benträning på programmet och det blir mycket spänsthopp och stabilitetsövningar på Bosubull. Och innan dess tänkte jag klämma in en PW med viktväst. Det lär bli tufft då meteorologerna lovar 32 grader och sol. Puh.

Nåja. Ikväll får man ta igen sig i tv-soffan. Nytt avsnitt av Americas Next Top Model och sedan säsongspremiär av Private Practice (Grey´s Spin Off med Dr Addison Montgomery). Och efter det visas första avsnittet av Dirty Sexy Money. Men frågan är om jag orkar hålla mig vaken så länge.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jajamen!! läst, begrundat och uppskattar!! =)

Anonym sa...

Det missar man givetvis inte! Jättebra krönika!

Desiree sa...

Härligt att du syns i många olika tidskrifter denna månad både Femina och Fitness. Grattis vad kul.

Anonym sa...

wiho för oss :P hur går det med nya kärleken F55 då?? jag är sååå nyfiken!

Sporty Spice sa...

Emelie. Roligt att höra.

Caroline. Tack.

Desiree. Ja, det går ju inte att ligga på latsidan inte. =)

Cizzi. Jag är F55 är nykära och idag kom min lilla mikrofon på posten så nu kan jag överföra till datorn. Så kul!!!