tisdag, september 04, 2007

Äntligen hemma

Nu är jag hemma igen. Och sååå trött. Sov inget på planet och sen blev jag ju så uppspelt av att få krama Knickedicken igen (ja, det var sju dagar sedan sist och det är länge för oss) och hade svårt att somna. Sen vaknade jag pigg som en lärka klockan 05.00. Har packat upp allt och städat lägenheten. Och nu är klockan snart lunch och jag börjar i ärlighetens namn krokna. En lång tupplur får det bli. Lovar att skriva utförligare rapport från Sverigebesöket senare. Nu ser jag nämligen i kors.

6 kommentarer:

Petchie75 sa...

Visst är det skönt att komma hem trots att det är tråkigt att åka från "hemma".
Ser framemot att höra om dina äventyr i Sverige.
Kan tänka mig hur mysigt det var att träffa pojkvännen igen - O och jag har varit ifrån varandra i EN MÅNAD idag (det är lååångt det) och ska inte ses förrän slutet av oktober :-(

Annika sa...

Ser fram emot rapport från Sverige! Visst är jetlag knäckande. Hoppas du får dig en låång och skön vila nu på em!!!

Anonym sa...

Välkommen hem!!!
Jetlag är jobbigt, det är som att man blir helt däckad också. Inte som normalt när man blir trött och liksom stegvis blir tröttare. Jetlag kan komma över en bara sådär, helt plötsligt komma det över en och då är man bara så trött att det inte går med kaffe eller annat som annars hjälper. Själv kroknade jag runt 17 och 18-tiden de första kvällarna och det var omöjligt stå emot och inte sova.
Ser fram emot mer rapporter senare!

Desiree sa...

Välkommen hem. Ser fram emot att få höra mer om allt du sett och gjort under din Sverigevistelse. Nu får du ta dig en välbehövlig tupplur och hoppas att du blir av med jetlaggen snart.

Anne-Marie sa...

Instämmer med de andra att jag ser fram emot Sverigerapporter. Jetlag är inte så kul men det tycks bli lättare med åren tycker jag - det verkar som om kroppen faktiskt vänjer sig. Jag får väl se hur det går för mig när jag åker om ett par veckor. Beställde förra veckan en resa.

Sporty Spice sa...

Petra H. Ja, nu är det skönt att vara hemma. Och kanske ännu skönare att det verkligen känns hemma.

Annika. Av någon anledning blir jag inte så värst jetlaggad när jag reser västerut. Brukar vara normal efter två dagar.

Anne. Ja, jetlag är inte kul. Som jag skrev här ovan har jag inte så stora problem att resa västerut.

Desiree. Tack! Jag lägger ut bilder snart.

Anne-Marie. Jag vet inte om det blir bättre med åren. Att resa österut är alltid jobbigt för mig. Särskilt från USA till Sverige av någon anledning. Fast det var värre när jag bodde i Sthlm - nu denna gång var man ju så uppspelt att man gick på adrenalin. =)

Caroline. Det var så kul att ses. Och Casey tyckte att alla ni var helt fantastiska. Särskilt Johan tror jag. =)