torsdag, augusti 30, 2007

Torsdag

Idag körde jag sista passet med Omid. Genomgång av axlar, armar och mage. Mycket teknikkorrigering och tips för det kommande träningsåret. Asbra. Trist att man inte kan stoppa ner honom i väskan och ta med till Madison. Efter det hetsade jag runt på stan. Träffade kompisar. Hade lunchmöte med redaktörer. Shoppade sådana där svarta Fridells-brallor till Knickedicken (ni vet dem när med tusen fickor och knäskydd som alla hantverkare har, för sånna finns inte i USA) och sen försökte jag shoppa till mig själv på Budo Fitness men jag blev lite besiken på nya sortimentet. Fast det kan ju vara utplockat sedan Fitnessdagen i lördags (då jag förövrigt levererade Cola Light Vanilla och Cola Zero Cherry till Linda Fodor-Egelstig). Men jag fick i alla fall köpa en ny rygga på Stadium (en asbra med "Air Flow" så man inte blir svettig i ryggen) och ett par sneakers på Löplabbet. Nu ska jag sticka till Systembolaget och köpa Kron Vodka till moster Debbi och till Pocketshop där jag tänker spendera massa pengar på mig själv.

Knickedicken Countdown: 4 days.

5 kommentarer:

Desiree sa...

Fullt upp låter det som. Ja böcker är härligt att ha härborta så bunkra upp ordentligt.

Anonym sa...

aha, var det du din rackare som hade med det till henne!! =P Tur att jag ska till Usa snart, saknar cherry coke faktiskt!

Och en sån rygga borde jag införskaffa... vilket märke var det?

Anonym sa...

Bra tränat! Så.. Du tar alltså beställningar för Cola Light Vanilla, bra att veta! :o)

Anonym sa...

Du verkar ha haft det toppen i Sverige. Hoppas resan tillbaka hem till USA går bra!

Sporty Spice sa...

Desiree. Jag, väskan vägde nära 10 kg för mycket och det var enbart böcker. Slapp böta vilket var skönt. $100 extra för böcker är dyrt.

Jojjo. Jepp, det var jag. Och hon sken upp som en sol när hon fick dem. Väskan var märket "Everest" och jag är skitnöjd. Ingen svettrygg här inte.

Caroline. Ja, jag kan ta beställningar. Hade med mig mkt konstigt hem till vänner. Läsk, hostmedicin, ziplock bags och godis.

Anne. Resan gick bra men nu är jag trött, trött, trött. Sov inget på planet och vakna 05 imorse. Det blir nog till att sova middag. Skönt.