torsdag, juni 14, 2007

Dagsformen

Det kändes verkligen att jag varit borta från gymmet ett tag. Var svagare än vanligt och kände mig lite matt. Så därför tog jag det jättelugnt (med mina mått mätt). Körde rygg (stående rodd, chins och marklyft), axlar (hantelpress) och biceps (curl och stående bamse). Körde med lättare vikter men samma antal reps. Efter en stund kom Tony fram och snackade, hans Italienresa hade varit lyckad och han hade druckit mycket vin och ätit massa ost sa han och klappade sig på magen. Sen sa han att det syntes att jag varit sjuk och inte var i samma form, han tyckte att jag hade magrat av. Tur det kanske för imorgon fredag ska jag och Knickedicken ut och käka middag (fira min födelsedag lite i efterskott eftersom att vi var på bröllop på den riktiga dagen) och sen är det fars dag på söndag och då blir det ännu mer mat.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Med dina mått mätt... *L* ja du hade jue mätt måtten innan... ;)

Anonym sa...

Skönt att du kan börja köra lite lätt! Magrade också av lite när ja va sjuk, fast jag tyckte att jag försökte äta mycket. Tappar så lätt.. kanske låter som ett lyxproblem, men det är SVÅRT att gå upp dom igen.

Ha det bra nu!

Sporty Spice sa...

Nu har jag ju bara haft ett 2-veckors uppehåll och tappat drygt 2 kilo så det är ingen fara. Och jag tror att med någon veckas vanlig träning så är jag tillbaka på banan igen. Men det vore ju kul om det vore så att viktminskningen berodde på att kroppen släppt lite på fettlagret. Hoppas!