torsdag, juni 21, 2007

Brandmansinvasion

Är det någon som har helt blankt i almanacken den 4 augusti har jag ett aktivitetsförslag. Då är det nämligen 100-årsjubileum för brandstationen här i stan. Madison Hose Company Nr 1 har funnits sedan 1907 och det ska såklart firas. 350 brandstationer från hela USA kommer komma hit (fattar ni tjejer hur det kommer att krylla av brandmän) och dagen inleds med Summer Splash nere vid beachen vid The Surf Club med underhållning, musik och mat. Och tävlingar brandstationerna emellan. Typ vem som har snyggaste brandbilen, coolaste hjälmen, längsta slangen (hö, hö). Sen klockan 16.00 är det Firemans Anniversary Parade genom hela staden. Partajet avslutas nere vid beachen med ett sjudundrande fyrverkeri. Klicka på bilden här bredvid och läs mer.

Först till kvarn får sova på min soffa alternativt i ett av päronens tre gästrum.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har klickat. Får jag välja rum?

Sporty Spice sa...

Yup.

Anonym sa...

Gee! Thanx! Om jag stannar fyra nätter kan jag ju sova en natt i varje rum, typ.

Sporty Spice sa...

Yepp.

Anonym sa...

Fantaful! Wonderstic!

buy nitazoxanide 200 mg online sa...

nitazoxanide 200 mg is an antiparasitic medication used in the treatment of diarrhea worm infections. It inhibits the growth of the parasite and thus treats your infection. its also used to treat diarrhea caused by Giardia or Cryptosporidium.