måndag, november 26, 2007

Veckans fråga

Nu är det dags för en ny Veckans Fråga och denna gång handlar det om en "uppföljning" på förra veckans fråga. Nu vill jag veta hur och om ni använder era hemmatränings-redskap. Här är resultatet från förra veckan (man kunde välja fler än ett alternativ och 104 personer deltog i undersökningen) och hantlarna vann ganska överlägset.

Vad har du för tränahemma-redskap?
Hantlar: 47%
Träningsfilmer: 42%
Yogamatta: 37%
Gummiband: 36%
Pilatesboll: 29%
Hopprep: 25%
Konditionsmaskin: 20%
Inga alls: 16%

6 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Har inget med inlägget att göra, men vet du att Designtorget har små broscher, nyckelringar och magneter med "Knickedicken" ingraverat? =)

Nästan längst ner på sidan finns en bild, dock inte med just Knickedicken på.

Sporty Spice sa...

Sanna. Dem magneterna och nyckleringarna har jag sett - men aldrig med texten Knickedicken. STORT TACK för tipset. Jag har bett en kompis ila ner dit och köpa några åt mig.

Anonym sa...

Såg de på Götgatsbutiken för lite sen, hoppas de finns kvar! =)

Svårt att inte tänka på dig när jag såg dem, Knickedicken har blivit hårt inpräntat i en från din blogg. ;)

Anonym sa...

Hmm... Kom ihåg fel, Knickedick stod det visst bara...

Sporty Spice sa...

Sanne. Det går lika bra det. Jag har redan skickat ut en kompis och hon har shoppat nyckleringar och magnet åt mig. Blir perfekt til Knickedickens födelsedag den 14 december! Tack igen för ditt tips - superkul grej!!!

Anonym sa...

Det var ju bra att de funkar ändå! =)