måndag, november 12, 2007

Hälsosamt julklappstips

Så här i jultider (nja, snart i alla fall … men här i USA har de redan börjat köra julsånger på radio, julklappsreklam på tv och vi ska åka till NYC nästa helg för att gå på Svenska Kyrkans julmarknad så det är inte utan att man börjar komma lite i holiday spirit) tänkte jag komma med ett julklappstips till den hälsosamma. Food Tee har ursöta tischor med grönsakstryck och text. Jag själv tycker att moroten – Bite me, broccolibuketten – Organic och körsbären – No Suger Added är sköna. De finns i herr-, dam-, barn- och babystorlekar med lång eller kort ärm och kostar från $20. Inom USA är det gratis shipping, vid internationella beställningar tillkommer frakt à $39.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Skitfina t-shirts! Jag har gått ihop med två kompisar och delar på frakten. Tack för tips - perfekt julklapp!
/Annah

Anonym sa...

Läckra t-shirts! Jag gillar den med broccoli bäst.

Måste ju än en gång nämna hur glad jag är du skrev inlägget om Methodprodukter och deras hemsida. Idag kom budbilen med mitt start kit. Iiiihhhh, hoppar jämfota av lycka. Happy times :) Vem kunde tro man kunde bli så glad över städgrejer, jag t.om längtar efter att använda dem. Fy på dig, du håller på att göra mig till en städgalning ;) Den där kassen som följde med är ju grymt bra, i framtiden känns det lockande beställa flera sådana kassar.
Tack för bra tips!!!

Anonym sa...

väldigt snyggt emd broccolin :-)

Sporty Spice sa...

Annah. Smart att gå ihop och dela på frakten.

Anne. Ja, visst är broccolin söt. Funderar på att köpa en till sambon för han HATAR broccoli. =)
Och jaaaa, visst är Method helt underbart! Har du testat den där wood cleanern än, sprayen och trasan är såååå bra att jag putsar borden typ varje dag. Jag ska svänga förbi Target snart och shoppa fler flarror, det är ju så kul att städa att allt tar slut så fort. =)

Caroline. Håller helt med! Tomaten är också fin tycker jag.