onsdag, november 07, 2007

R.I.P käre iPod

Idag skiner solen igen och hade jag bara en fungerade iPod vore en löparrunda given. Men utan musik i öronen är det så trist. Det får nog bli en cykeltur till Hammonasset State Park och en PW med viktväst på stranden istället. Vågskvalp är ganska ok det med. Sen i em är det ben, rumpa och vader som ska få sig en genomkörare. Bosu-bollen here I come!

I övrigt har jag två nya Swedish Strength-kunder så idag jag ska göra kostanalyser och träningsprogram. Sen har jag ett nytt gig på gång så jag ska "svänga ihop" tre träningsartiklar. Berättar mer när sakerna publiceras.

3 kommentarer:

Annika sa...

Beklagar sorgen över iPoden...Antar att det blir ett besök på Best Buy eller liknande inom snar framtid.
Själv ska jag strax ut på PW, och laddar min (ngt krassliga) iPod as I write this...
Låter som om du har fullt upp!!!

Anonym sa...

jajajaja!!! glöm inte säga vart det publiceras,eller om det kommer i bloggen! gillar att läsa det du skriver ju!!

Sporty Spice sa...

Annika. Jag är så förbannad på den där rackarns iPodden. Att ha mage och bara lägga av sådär. Hmpf! =)

Emelie. Självklart berättar jag.