måndag, november 12, 2007

Majjig måndag

Jag tillhör de fåtal människor som gillar måndagar. Jag älskar att kliva upp tidigt, tidigt på morgonen, sätta mig ner och planera den kommande veckan med en kopp nybryggt kaffe. Skriva ner saker som jag ska göra, folk jag måste kontakta och artiklar som måste skrivas. Sen planerar jag veckans träning och går igenom mina kortsiktiga mål.

Denna träningsvecka ser ut som följer:
Måndag: Intervaller + Styrketräning I.
Tisdag: Intervaller.
Onsdag: Styrketräning II.
Torsdag: Intervaller.
Fredag: Intervaller + Styrketräning III.
Lördag: Vila (eftersom att vi ska in till New York och gå på Svenska Kyrkans Julmarknad).
Söndag: Tempoträning.

3 kommentarer:

Anonym sa...

jag har faktiskt inte heller nåt emot måndagar! kanske för att jag är en riktigt sucker för rutin! och för att jag inte kommer åt jobbgymmet på helgerna !=)

Slow-Eva sa...

Det lät faktiskt väldigt behagligt. Jag ska nog ta och göra det samma. Fast det är tisdag :)

Sporty Spice sa...

Emelie. Skönt att höra att man inte är ensam Monday Lover. =)

Evaslena. Det går lika bra på tisdagar också.