lördag, oktober 13, 2007

Vackert Vera

Jag hittade en Simply Vera-klänning! Tur att man bor i USA och får ha svart klänning på bröllop (särskilt som detta är först klockan 7pm). Denna silkiga dröm i storlek 4 (vilket motsvarar strl 36 - våga vägra Size Zero) för $88 satt som en smäck. Men min har ett mörkgrått band under bysten istället för de i guld som visas här på bilden. Så nöjd! Imorgon ska det letas high heels eftersom att jag bara har modeller med öppen tå med mig hit till USA och det lutar åt kyligare väder och nylonstrumpbyxor på.

14 kommentarer:

Mjölksyra sa...

SKITSNYGG klänning!

Sporty Spice sa...

Mjölksyra. Och då är det till och med SNYGGARE på än på bild. =)

Anonym sa...

Har du bara strorlek 36? Hade ju för mig att du var rätt lång, typ 175cm. Då stämmer det verkligen att muskler tar mindre plats än fett. Lyllos dig, själv drar jag 40-42 och är bara 160 cm.

Anonym sa...

Toppsnygg!

Anonym sa...

Den där klänningen var Läcker!
Jag blir inte alls avundsjuk på dig som kan gå till en affär och prova en sån där innan du köper den :P

Anonym sa...

Gud vilken snygg klänning! :)

Anonym sa...

ÅH VA SNYGG! :-) You will turn heads!

Sporty Spice sa...

Karola. Jag drar för det mesta 36, ibland 38. Men sist jag var i LA köpte jag en t-shirt på gymmet Crunch och då var jag tvungen att välja storlek Large! Det säger ju en hel del om idealet i Hollywood.

Karin. Ja, visst är den.

Emilia. Ja, nu vet jag ju mina storlekar så nu kan jag ju beställa online. Om jag nu skulle vara för lat at åka de 20 minutrarna till Kohl´s. =)

Ebba. Ja, jag är urnöjd!

Sporty Spice sa...

Ofelia. Haha! Tack.

Petchie75 sa...

Jättesnygg, blir riktigt avis (kollade på Kohl's hemsida, de finns inte i PR så klart)!! Det verkar bara vara i Sverige som man inte kan ha svart klänning på bröllop, har sett svarta klänningar på alla utländska bröllop jag varit på!

Em Löfgren sa...

vilken tjusig kläning!! du kommer ju överglänsa bruden!! hoppas man kommer få sig dig på bild, i denna underbara kreation! =)

Sporty Spice sa...

Petra H. Det är så praktiskt att kunna ha svart klänning, en LBD har man ju redan hemma. Även om jag iofs för det mesta vill köpa en ny i vilket fal. =) När du flyttar till den här sidan Atlanten kan du ju beställa Veras kläder online.

Emeliscious. Ja, den är onekligen snygg.

Desiree sa...

Wow vilken snygg klänning! Den var ju helläcker. Du kommer att bli snyggast på festen näst efter bruden i denna klänning. Hoppas du hittade några snygga skor också. Låter som ett kap med det priset på klänningen också.

Anonym sa...

Säger som de andra, supersnygg klänning!
Nyfiken, har du hunnit köpa skor. Vad blev det för några?