onsdag, oktober 10, 2007

Träsmak i baken

Idag har jag banne mig suttit framför dator hela dagen. Sedan klockan sju imorse har det varit bokföring, pill med den nya hemsidan och allmänt sorterande av kvitton, papper och annat trist. Och nu är klockan halv sex. Tio och en halv timme på en stol. Trästol ska jag kanske tillägga. Snacka träsmak. Tur att det är ben och rumpa som ska få sig en genomkörare på gymmet idag. Det blir som vanligt en massa balansövningar på Bosun och utfall, upphopp och annat kul som bränner i baken. Gluteus Maximus ska få känna att den lever.

P.S! Klicka på You´re an ass-bilden.

2 kommentarer:

Anonym sa...

vad e de som ska hända när man trycker på bilden? Jag får bara upp den i lite större size..?

Sporty Spice sa...

Emelie. Den ska glittra. Funkar på min dator.