onsdag, oktober 17, 2007

Fråga Sporty

Jag har fått en del mail på sista tiden med önskemål om en närmare presentation av mig. Jag vet inte riktigt var jag ska börja så kan ni inte maila in frågor ni vill ha svar på så ska jag sammanställa och svara så gott jag kan. petra@swedishstrength.com

Jag har föresten en ny Veckans Fråga ute nu. Och här är reslutatet från förra veckan. Jag hamnade på en god andra plats. Jag är smickrad!

Vad har du för fitnessförebild?
Pauline Nordin: 32%
Sporty Spice: 25%
En instruktör på mitt gym: 22%
Blossom Tainton: 19%
Jillian Michaels: 7%
Jackie Warner: 3%

3 kommentarer:

Anonym sa...

klart du hamnar högt på listan!! se bara på din blogg, så inspirerande!!

Anonym sa...

Jag röstade på dig! Du är en sann inspration och jag blir alltid träningssugen efter att ha läst din blogg.

Anonym sa...

Jag röstade på dig! Du är en sann inspration och jag blir alltid träningssugen efter att ha läst din blogg.