lördag, oktober 13, 2007

Simply Vera

Idag är det shopping som står på programmet. Först ska jag få åka till Kohl´s och spana in Vera Wangs nya kollektion Simply Very. Hon har så himla mycket snygga saker att, även om priserna är överkomliga, det kan bli en dyr slutnota. Jag ska först och främst försöka hitta en klänning till nästa helgs bröllop men har sett ett gäng tröjor, cardigans och skor på hemsidan som jag vill ha, vill ha, vill ha.

Efter det ska vi shoppa ny mikrofon till min dator eftersom att min gamla gått sönder och jag inte längre kan Skypa. Och till sist blir det en tripp till Bichop´s Orchard där vi ska välja ut ett gäng pumpor. Har vi energi till övers åker vi till IKEA och köper en tavelram.

I love lördag!

4 kommentarer:

Anonym sa...

En riktig shoppinglördag är aldrig fel! "Simply Vera Vera Wang Hooded Cardigan" fastnade jag för, enkel men snygg!

Sporty Spice sa...

Ofelia. Ja, vad snygg! Hela hennes kollektion är just enkel - men otroligt stylish. Love it!

Petchie75 sa...

Ska kolla in Vera Wangs hemsida, låter bra med överkomliga priser! Ha en trevlig lördagsshopping! Själv har jag avskedsfest idag, får se hur många som kommer - redan två som ställt in pga att de är sjuka, tråkigt... och så är det semi-final i VM i rugby - Frankrike-England (hälften av gästerna är typ fransmän!)...

Sporty Spice sa...

Petra H. Jaj gör det! Mycket snyggt. Jag vet inte om det finns en Kohl´s i Puerto Rico men du kan ju alltid shoppa online sedan när du flyttat Stateside.