onsdag, december 05, 2007

Veckans Fråga

Det verkar som om många av oss köper coola hemma-träningsredskap och efter ett tag blir de stående i någon garderob eller under sängen. Hela 36 procent av er läsare erkände att ni faktiskt inte använder era träningsredskap alls. Jag skulle kunna tänka mig ett löpband och en boxsäck (se min önskelista här nedan) men annars klarar jag mig bra utan massa fancy redskap hemma. För mig är halva nöjet att gå till gymmet. Kanske lätt att säga när man har två minuters promenad och egen nyckel?

Använder du dina träna-hemmaredskap?
Nej, de ligger och samlar damm under sängen: 36%
Ja, flera gånger i veckan: 22%
När de är nyinköpta: 16%
Jag får ett ryck någon gång i månaden: 16%
Bara om gymmet är stängt: 10%
(Antal röster: 50)

Och som vanligt ligger en rykande het, ny fråga ute nu. Nu är jag nyfiken på era mål.

Inga kommentarer: