onsdag, december 05, 2007

Skärgårdsporr

Vad kan värma ett stackas utlandssvenskthjärta mer än svensk sommar och Stockholms skärgård? Lägg till favorithantverkarna Johnnie och Mattias och lyckan är gjord. Jag har just tittat på det här avsnittet av Roomservice. Så härligt! Man vill typ flytta in i en skärgårdsbod med det samma. För alla andra utlandssvenskar som vill få sin dos av svensk inredning när den är som bäst (Ty Pennington kan stoppa upp sin megafon, ja ni vet var) kan jag rekommendera Kanal 5:s webbtv. Scrolla ner till ”Aktuella Program”, klicka på ”Roomservice” och välj avsnitt i arkivet. Här ligger ett 40-tal program och massa bonusklipp. Vi snackar alltså dryga 50 timmars Johnnie och Mattias-mys.

Här kan ni dessutom läsa min Metrokolumn om hantverkarsex. Och ja. Knickedicken är extremt händig. Som en blandning mellan MacGyver och Mattias. Typ.

4 kommentarer:

Desiree sa...

Ja kanal 5 är bra som har så många program man kan kolla på. Problemet är bara att hinna med att kolla. Men svenskt inredningsprogram i skärgårsmiljö låter toppen.

Sporty Spice sa...

Desiree. Ja, det var urmysigt. Såg även det avsnittet innan där de gör om ett rum på Kungliga Operan. Härliga bilder från Sommarstockholm! =)

Anonym sa...

Hahaha! Vilken grymt bra, rolig och träffsäker kolumn! Jag skrattar på mig. Du ÄR ju Carrie Bradshaw!!!

Petchie75 sa...

Låter jättebra, ska kolla in det så fort min internetuppkoppling har blivit lite snabbare (pappa och bror kommer om 10 dagar och är datorexperter..) - Ty Pennington och Extreme Makeover Home Edition är ungefär lika hemskt som Martha Stewart, eller nä, värre för de skriker och bölar hela tiden - så otroligt hemskt amerikanskt!!
Min O är också händig - sexigt!!