måndag, december 03, 2007

Julklappstips

Vill du ge bort den perfekta julklappen i år? Vad kan vara mer perfekt än att få chansen till ett nytt, starkt och hälsosammare liv? Med presentkortet PT & Diet Coach Online från Swedish Strength kan du ge en julklapp som varar livet ut. I programmet ingår en detaljerad kostanalys, ett nytt kostprogram, ett personligt träningsprogram anpassat efter dina mål och förutsättningar och en månads obegränsad e-mailsupport.

Kontakta mig på petra@swedishstrength.com för att köpa ett presentkort till någon du tycker om. Eller kanske till dig själv – så får du den julklapp du verkligen vill ha i år.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Min pojkvän frågade mig häromdagen vad jag önskade mig och jag brukar alltid svara att jag inte vet. Men nu vet jag! Tack för tipset och du får köra järnet med mig i januari.
/Karola

Ebba sa...

Superbra idé! :) Om jag inte redan hade anlitat dig hade jag absolut önskat mig ett presentkort. ;)

Till er som inte anlitat Petra ännu: Gör det! Superbra och effektivt!

Sporty Spice sa...

Karola. Kul! Då ska jag köra hårt med dig. Ser fram emot det!

Mrs Ebba. Vad roligt att du är så nöjd med din PT-månad! Och tack för snälla ord. =)

Em Löfgren sa...

shiiiit så sugen man blir på att skämma bort sig själv nu med ett sånt kort!!!

Sporty Spice sa...

Emelie. Du får skriva upp det på önskelistan. =)