torsdag, december 06, 2007

Jag och Becks

Ikväll sänds Barbara Walters "10 Most Fascinating People of 2007" på tv (22.00 på ABC). Och jag såg just ett klipp från intervjun med Victoria och David Beckham och där berättar Posh att Becks har saker i färgskala i kylskåpet och att han dammsuger i raka linjer enligt ett visst mönster. Jag har en soul mate! Kanske kan hon och Knickedicken starta en klubb om hur det är att leva med neat freaks (med betoningen på freak).

Vad tycker ni föresten om min nya Swedish Strength-banner här till höger? Cool va? (Vill du ha den på din blogg är det bara att du hör av dig till mig så mailar jag koden).

6 kommentarer:

Annika sa...

TÄNK om jag bara hade en bråkdel av din och Becks neat-freak anda så glad jag skulle vara! Eller om Peter hade det...Vad skönt det vore att leva med en neat-freak, kan jag tycka...
Gillar din banner!!

Desiree sa...

Ha ha det finns fler neatfreaks. Jag antar att jag också sällar mig till den klubben. Bannern var cool.

Ebba sa...

Haha, dammsuga i raka linjer kanske man skulle börja med. =) Hur bra det nu skulle gå.. Skitsnygg banner ju! Jag vill ha =)

Sporty Spice sa...

Annika. Haha. Fråga Knickedicken vad han tycker! Han tycker att jag har OCD. =) Kul att du gillar min banner.

Desiree. Ja, du, jag och David kan bilda en klubb! Ja, jag gillar min banner jättemycket. Det är min kompis som även gjort Swedish Strength-hemsidan som snickrat ihop den.

Mrs Ebba. Raka linjer har jag kanske inte men ett speciellt mönster. Börjar alltid i kök, sedan vardagsrum, hall, badrum och sist sovrum och walk in closet. Skulle aldrig kunna göra bakvänt. Skumt. Vill du han min banner på din blogg är det bara att maila mig så får du koden.

Anonym sa...

Jättefin banner. Har du gjort den själv?

Sporty Spice sa...

Caroline. Nej, det är min kompis Simon (från MyTravel Magazine du vet) som suttit och knåpat ihop den (han har även gjort swedishstrength.com och axlundmedia.se åt mig).