tisdag, december 04, 2007

Kära Tomten

Här kommer min önskelista för i år. Jag tror att någon dessutom måste köpa ett större hus till mig så jag får plats med allt. Ett med havsutsikt går för sig. Och ligger det en bastu i anslutning till gymmet är det också helt ok.

Casall Horizon TI35 HRC Löpband. Ett superlöpband med hastighet på 20 km per timme, sex program, stor LCD-skärm och dämpningssystem.
28 700 kronor.





Hängande boxsäck från Adidas.
1 300 kronor.








Säckhandskar från Fighter.
300 kronor.








Adidas Probout Boxningsskor.
2 300 kronor.








Kettle-ball set (4-24 kilo) från Alex. Dessa är supertrendiga i USA just nu och används bland annat i ryska elitförband. 2 700 kronor.






Surflektioner med Extreme Things i California, $75 för en weekend (plus flyg och boende).









Massagefåtölj som knådar från vader till huvud, tre olika hastigheter, fem massageprogram och vibrationer. 26 000 kronor.




Softshell-skaljacka i Gore Tex från Wildroses. 4 999 kronor.









Fleecejackan W Polaris JKT från Haglöfs. 949 kronor.









Powerstretchjacka från Tierra. Vem har sagt att man inte kan vara både varm och snygg? 1 199 kronor.









Haglöfsväst i polartec powerdry-material. 600 pix.












Halvhandske från Houdini. 200 bagis.










Detta är min våta dröm – en ångbastudusch. Här får man ångdusch med strålar från väggar och tak, elektriskt styrning med touch screen, tre inbyggda sitsar med nackkudde. Så mycket värt de 102 700 kronorna.






Och till slut ... fred på jorden.

6 kommentarer:

Mjölksyra sa...

OJ OJ OJ, vilken önskelista!!! Mycket trevliga saker där! Undra hur snäll man måste vara för att få allt det där!? :-)


/Bille

Sporty Spice sa...

Bille. Ja, det vill till att man har varit riiiktigt snäll. =)

Em Löfgren sa...

det var ingen dålig önskelista!! känns som en livs-önske-ista! ;) hihi!

Sporty Spice sa...

Emelie. Näee ... jag vill ha ALLT. Nu. =)

Terese sa...

Och jag som tyckte att jag hade en saftig önskelista ...

Jag skulle nog kunna utöka min lista med några av dina saker. Bland annat massagestolen och ångduschen. Njuter bara jag tänker på det ...

Sporty Spice sa...

Terese. Ångduschen är verkligen en dröm! Massagestolen hade vi på prov på redaktionen när jag jobbade på Fitness Magazine. Snacka om att folk tog långa lunchraster. =)