fredag, juli 13, 2007

PT Online

Nu är firmanamnet Swedish Strength registrerat hos PRV, Bolagsverket och Skatteverket. Och världens bästa Simon håller på att bygga min nya hemsida (han som även snickrade ihop www.axlundmedia.se åt mig). Mailadress och så ligger här ute i marginalen under rubben "PT Online". Hör av dig till mig om du behöver hjälp med träningsprogram, kostupplägg, kostanalys och inspiration. Jag erbjuder PT Online-program på olika nivåer utifrån dina behov med en månads obegränsad e-mail support.

Contact me today so we can get started and get results!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vad kostar det för en månad då?

Sporty Spice sa...

Lena. Det beror på vilket program du väljer. Jag erbjuder följande: Personal Trainer & Diet Coach Online, Personal Trainer Online, Diet Coach Online, Diet Analyze, Support Program, Phone Support och Recruit a Friend (värva en vän till PT & Diet Coach Online och få en gratis månads suport). Pris från $100 (700 SEK).

Maila mig så reder vi ut vad du är intersserad av.

Anonym sa...

vad kul =) ser fram emot att kika på hemsidan och se vad du har i kikaren!

Sporty Spice sa...

Cizzi. Snart ... =)