tisdag, juli 10, 2007

Bästa siesta

Gårdagens träning tog vill jag lova. Fick asbra kontakt och har skön träningsvärk i rumpa och lår. Har inte kört utfall med hantlar och ett ben på pilatesboll på ett tag och den övningen är alltid riktigt, riktigt tung. Idag tänkte jag köra mina favoritövningar; axlar (fram- och baksida), biceps och triceps. Härligt. Måste bara låta lilla magen smälta frukostgröten först.

Idag ska det bli ännu varmare än igår. Så det blir samma upplägg. Har varit uppe och jobbat sedan 06.00 och planerar att vara halvklar till lunch. Sen har jag en dejt med en flytmadrass i en pool nära mig. Och det är inte omöjligt att jag slumrar till i en skuggig solstol. Jobbet får vänta tills solen gått ner.

2 kommentarer:

eastcoastmom sa...

Jag tränade faktiskt på gymet idag, det var för varmt att springa när jag lämnat kidsen på sitt camp. Underbart med a/c på gymet. Men min träning är rena lekskolan om man jämför med din.

Här hemma är a/c:n fixad på övervåningen i alla fall, så vi kan sova där vi ska inatt. Bara en sån sak.

Simma - flyt! - lugnt.

Sporty Spice sa...

Yup. Det är verkligen för varmt att träna utomhus nu. Skönt att er AC funkar, det går inte att sova utan.