torsdag, juli 12, 2007

Kvällspromenad

Idag har det varit en helt suverän dag här i Madison. Vädermässigt alltså. Sköna 28 grader och låg luftfuktighet. Härligt. På magfronten intet nytt. Den frätande känslan kommer och går. Var riktigt illa när jag vaknade imorse, sen gick det över för att sedan komma tillbaka. Men, men. Det finns dem som har det värre. För att sluta sitta här och tycka synd om mig själv gick jag en härlig kvällspromenad. Här är några bilder från min lilla Gilmore Girls-bubbla.










Middle Beach.










Brevlådor i korsningen Park Avenue och Middle Beach.










Drömhus (klicka på bilden och kolla in verandan).












The Boardwalk.












Stairway to Heaven.












Hundar och folk utan miljondollarsvillor göre sig icke besvär.

* Klicka för att se bilderna större.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Otroligt mysiga bilder, måste vara underbart ha havet så nära.
Jo du, jag klickade på bilden och tittade länge på den verandan....Vad är det med de amerikanska verandorna som får en drägla så. Både du och jag verkar ju vara lite besatta av verandor :)

Sporty Spice sa...

Anne. Ja, vi delar en passion (eller snarare besatthet) för verandor. Vill ha, vill ha, vill ha ... Och jag älskar att bo nära havet, får jag inte se vatten känns det som om jag inte kan andas.