måndag, juli 16, 2007

New York

Nu har jag bokat två nätter på Washington Jefferson Hotel på West 51th Street (tar tåget in på torsdag morgon och stannar till på lördag). Ett litet men stylish boutique-hotel i Midtown, ett stenkast från Broadway, Fifth Avenue och Times Square. Lite beroende på hur långt man kastar sten. De har helt okay dygnet runt-öppet gym med cardiomaskiner och fria vikter (typ det första jag kollar efter). Jag ska träffa Maria som är här på semester. Har inte träffat någon svensk kompis sedan Hannah och Måns var här i mars. Ska prata, prata och prata svenska tills hon går ner på sina bara knän och ber mig att vara tyst. Hehe. Och så ska jag försöka passa på att jobba lite också. Ett reportage från Crunch och ett gäng andra hälsoknäck. Förena nytta med nöje är min specialitet.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ha det jättekul, dear!

Sporty Spice sa...

Jag lovar!