tisdag, juli 24, 2007

Happy thoughts

Idag känns de stundande intervallerna inte så motiga. Tänk vad lite positiva tankar kan göra stor skillnad. Samma sak åt andra hållet såklart, fastnar man i negativa tankegångar är det svårt att ta sig ur. Men efter bara en dag känns det som om intervallerna är roliga igen. Att jag längtar efter dem skulle nog vara att överdriva. Fast det känns inte alls jobbigt eller trist. Och efteråt ska jag få belöna mig med rygg, ben och rumpövningar.

Stockholm Countdown: 23 days.

2 kommentarer:

Coola Morsan sa...

Hej Petra! Är du på väg till Stockholm? Skulle vara kul och ses. Kunde också behöva några träningsråd för mina datortrasade och fightskadade axlar. Har bara tränat ett enda pass i hela mitt liv nämligen.. och det var 1,5 t power yoga. Kunde inte röra mig på flera dar efter det.
Kram/E.

Sporty Spice sa...

Eva. Yup. Jag kommer till Sthlm den 16:onde. För datortrasade axlar gäller styrketräning - bygga muskler förebygger skador och värk.