tisdag, juli 31, 2007

Erbjudande

Jag har extra bra priser på alla mina PT- och kostrådgivartjänster nu under sommaren. Värvar du, som befintlig klient, en vän till PT & Diet Coach Online får du dessutom en extra supportmånad helt utan kostnad (värde: 700 kronor). Hör av dig till mig så berättar jag mer exakt vad som ingår i respektive program. Erbjudandet gäller till och med den sista september 2007. petra@swedishstrength.com

PT & Diet Coach Online. Detaljerad kostanalys, kostschema och individuellt träningsprogram. 1 månads obegränsad mailsupport. Pris: 1 500 kronor (ord pris: 2 100 kronor).
Diet Coach Online. Detaljerad kostanalys och kostschema. 1 månads obegränsad mailsupport (ej träningsrelaterade frågor). Pris: 1 200 kronor (ord pris: 1 700 kronor).
PT Online. Individuellt träningsprogram. 1 månads obegränsad mailsupport (ej kostrelaterade frågor). Pris: 1000 kronor (ord pris: 1 400 kronor).
Kostanalys. Detaljerad kostanalys. Pris: 800 kronor (ord pris 1 000 kronor).

13 kommentarer:

Anonym sa...

Oj!!! Jag som funderat på att ha dig som min pt och kostcoach ända sedan du blev certifierad. Detta erbjudande tål helt klart att tänka på! Grattis till att det verkar gå så bra för dig.

Anonym sa...

Men vad är det för skillnad på Diet Coach och Kostanalys? Alltså varför ska man betala 600 spänn mer? Vad får man extra?

Sporty Spice sa...

Maya. Klart att du ska passa på nu då! =)

Sofie. Diet Coach Online innebär först en detaljerad analys av din kost. Jag räknar ut E% kolhydrater, protein, fett (mättat/omättat), gram fibrer och om du har några brister av vitaminer och mineraler. Sedan får du ett kostschema som tar hänsyn till din träning, dina mål och ev viktminskning. Du har sedan en hel månads obegränsad e-mailsuport där du kan ställa frågor och funderingar kring din kost. Jag gör ändringar och anpassar utefter dina behov. Kostanalysen innebär att jag utifrån din kostdagbok gör en analys (samma som Diet Coach) fast kostschema och support ingår inte. Fundera vilket program som passar dig och återkom.

Anonym sa...

Nappa på ni som funderar!

Analyserna och upplägget hon ger är rätt avancerat och säger väldigt mycket. Det är enkelt se och förstå det ligger en hel del jobb bakom hennes analyser så jag tycker priset är mycket bra! Sätter man beloppet i relation till annat man ofta unnar sig så är det inte alls särskilt dyrt, dessutom är får man kunskap, tips och analyser som man ju har med sig hela livet sen.
/Anne, en nöjd kund som tidigare testat tjänsterna

Anonym sa...

Kanske borde slå till redan nu då alltså. :)

Sporty Spice sa...

Anne. Riktigt roligt att du är så nöjd.

Ebba. Ja, har du funderat på det tycker jag helt klart att du ska slå till innan den sista september.

Anonym sa...

tack för ditt inlägg! det var mycket snällt och som vanligt fullt med bra tips! så fort jag krypit upp ur mitt mörka hål där jag för tillfället ligger begravd, mentalt, så ska jag försöka komma på nåt positivt med min kropp.. kan dock ta några dar att få ihop ett sådant blogginlägg! ;)

Sporty Spice sa...

Emelie. Jag vet att det är svårt att ta sig ur den negativa tankesnurren. Oftast kan det vara bra att bara "göra" och inte tänka så himla mycket. För det är ju så att motivation och träningglädje komme först när man satt igång. Gör en Stig Helmer: gå in på muggen, armar utåt sträck och säg "jag är inte ful, jag kan träna".

Anonym sa...

Jag har bestämt mig! Men det får bli när jag har fått augustilönen, måste ju kunna leva lite denna månad med, haha. :)

Sporty Spice sa...

Ebba. Vad kul. Du kan ju redan nu tänka på att en vecka innan du vill starta programmet ska du skriva utförlig kostdagbok. Vad du äter, mängd, tidpunkt och mättnadskänsla. Skriv ner precis allt. Även en kommentar till varje dag där du "förklarar" varför du ätit som du gjort. Fanns det särkilda känslor (stressad, ledsen, arg, glad, uttråkad). Viktigt att äta som vanligt och inte försöka vara extra hälsosam just denna vecka då analysen blir missvisande då.

Anonym sa...

Yes, ska bli! :)

Anonym sa...

Petra,
under hur lång tid sträcker sig träningsprogrammet/kostschemat för PT & Diet Coach?

mvh
/Anders

Sporty Spice sa...

Anders. Det är inte ett tidsbestämt program, du lägger på mer vikt ju starkare du blir. Och övningarna går att variera. Programmet kör du först i åtta veckor, sedan en veckas vila.