lördag, juli 28, 2007

Fitness Stars favoriter

Linda Fodor-Egelstig alias metrobloggaren Fitness Star intervjuas i dagens Metro. På frågan vilka bloggar hon brukar läsa tipsar hon om tre bloggar: Zuzibuzzpace, Fitness for Life och min lilla blogg. Hon säger: "Sporty Spice är en blogg skriven av en tjej som är bosatt i USA, jobbar bl a som journalist vilket lätt går att skönja i hennes bloggande. Hon berättar om sina äventyr på andra sidan atlanten samt skriver otroligt bra krönikor där hon tar upp saker som berör kosten och träningen".

Jag är smickrad. Tack Linda!!!

10 kommentarer:

Anonym sa...

Är lilla jag med! *L* det måste jag genast kolla in...;)

Vad kul!

Sporty Spice sa...

Susanne. Yup. =)

Anonym sa...

Grattis Sporty. Jag läser både din och Lindas blogg varje dag.

Sporty Spice sa...

Maya. Thanx. =)

Anonym sa...

måste instämma med Linda! din blogg är kanon!!

Anonym sa...

Det var så lite så, din blogg är ju hur bra som helst och du skriver grymt bra!! :O)

Anonym sa...

Du är min favvobloggare också! :-)

Sporty Spice sa...

Emelie, Linda och Caroline. Tack!

Anonym sa...

Kan bara hålla med alla andra, gillar din blogg supermycket!

Sporty Spice sa...

Ebba. Kul att du gillar min blogg! =)