lördag, juli 14, 2007

Nackspärr

Amen, nämen, hallå. Nu är väl livet inte riktigt rättvist igen. Magen har äntligen börjat kännas bättre, kan äta utan att bli proppmätt efter en tugga och känslan av att ha druckit en drink på bensin, salpetersyra och aceton har nästan, nästan försvunnit helt. Och vad händer då? Jo jag lyckas på något sätt sträcka en muskel i nacken något så in i bängen när jag körde stående rodd i cable crossen igår. Gör inte så farligt ont när jag vrider huvudet från sida till sida, det är upp och ner som känns. Har svårt att hålla huvudet helt rakt, det gör minst ont om jag tittar ner lite. Att sova var inte kul, varje gång var vände på mig vaknade jag av smärta i nacken.

Vi som ska till New England i kväll för att kolla på fyrverkerier. Jag som inte kan titta upp. Vi får se hur det blir. Hoppas det känns lite bättre efter dagens cardio, ökad blodcirkulation brukar hjälpa.

1 kommentar:

Anonym sa...

Du får lägga dig ner på backen å titta upp mot himlen... *L*