torsdag, april 19, 2007

Time for tv

Om en timme är det tv-dags. Bara att bänka sig i soffan för två timmars mästerlig underhålling. Nya avsnitt av Ugly Betty och Grey´s Anatomy. Ska bli spännade att se vad som händer med de där två personerna som det hände någon med förra avsnittet. Här är jag medvetet kryptiskt, vill ju inte sabba något för er där hemma som följer serien.

Kom förövrigt på ett till Kesellarecept. Fräs tonfisk, hackad lök, tomatkross, curry och svartpeppar i en stekpanna. Låt svalna någon och rör sedan ner kesellan (röran får inte vara för varm för så skär sig kesellan). Servera med fullkornspasta. Jummie.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Är det tonfisk på burk eller färsk fisk?! Dum fråga kanske... *L*

Sporty Spice sa...

På burk (i vatten) men det går säkert lika bra med tonfiskfilé.

Puma sa...

Bra med matigare tips som komplement till de söta fruktiga tipsen! Keep'em comin!

(Btw, varenda gång jag läser din blogg blir jag så avis över att du befinner dig på andra sidan Atlanten så jag längtar tillbaka till mitt älskade andra hemland Kanada!!! Jag har fruktansvärd abstinens!!)

Sporty Spice sa...

Just det, du har ju oxå bott på "rätt" sida Atlanten. Var bodde du och tänker du åka tillbaka? Jag har inte varit i Kanada än men det lär bli ett besök snart, nu när jag bor ett stenkast (ja, jag kastar sten väldigt långt) bort.