torsdag, april 26, 2007

Aj

Vaknade klockan 03.00 av att nacken var helt krampig och huvudvärken pulserade under mitt öga. Aaaargh! Efter två värktabletter och muskelavslappnande salva gav den med sig så pass att jag kunde somna om. Men fyra timmar senare när väckarklockan ringde var den kvar. Just nu är jag så trött på att ha ont att jag vill hugga av huvudet och lägga det i frysen.

Jag tänker hoppa över kickboxningen idag för jag tror inte att min arma skalle orkar med hög musik, slag och kicksparkar. Kör ett 30 minuters intervallpass istället. Och sen är det storstädning som gäller, hem och bil. För ikväll kommer mina föräldrar. Har inte träffat dem på sju månader så det ska bli fab.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Usch och fy för seg huvudvärk. Hoppas den i skrivande stund äntligen gett med sig och släppt. Håller tummarna för det.
Och önskar dig förstås en trevlig träff med dina föräldrar. Hoppas deras besök blir riktigt lyckat!
-Anne

Sporty Spice sa...

Den gav äntligen med sig efter 2,5 dagar. Skööönt!