onsdag, april 04, 2007

Olika sorters brus

När man tränar kickboxning använder man sig en hel del av ryggen. Och det kändes igår vill jag lova. Efter alla pull ups blev jag trött redan efter tjugo minuter. Men som tur är är jag envisast i hela världen så jag körde på som vanligt i en timma i alla fall. När jag kom hem var jag helt slut men så råkade jag få syn på min nya cykel genom fönstret och då var jag ju bara tvungen att sticka iväg på en liten runda. Cyklade till Hammonasset State Park och fick sitta i solen och lyssna på vågornas brus.

Imorgon torsdag kommer jag dock att få lyssna på ett annat sorts brus. Jag ska åka till New York och vara där hela helgen. Ska bli hur najs som helst. Det kommer att bli en hel del jobb men jag tror nog att en och annan shoppingrunda kan klämmas in (H&M och Adidas Concept Store står såklart med på listan) och så ska jag passa på att träffa en svensk tjejkompis.

Dagens USA-snackis: Kommer Sanjaya att åka ut ikväll? Eller kommer aktion Save Sanjaya att vinna över faktumet att han suger?

Inga kommentarer: