fredag, april 13, 2007

Fränt med fokus

Jepp. Så var det fredag igen. Veckan har gått oväntat bra både när det gäller nya träningsprogrammet och kostschemat. Det är ju vecka två nu och jag hade nog förberett mig på en liten dipp. Men jag är så fokuserad just nu och när jag har bestämt mig så har jag bestämt mig. Mitt enda problem är att verkligen ta de två vilodagarna i helgen som jag behöver. Tur att jag kan se fram emot en kolhydratdag då jag får äta vad jag vill till middag (inom rimliga gränser såklart), ett par rutor mörk choklad och 100 gram glass.

Nästa vecka kommer att se ut som följer:
Måndag: 25 minuter intervallträning + Rygg, baksida axel, mage och biceps.
Tisdag: Kickboxning + 25 minuter intervallträning.
Onsdag: 25 minuter intervallträning + Ben, vader och underarmar.
Torsdag: Kickboxning.
Fredag: 40 minuter cardio + Bröst, triceps och axlar.
Lördag: Vila.
Söndag: Vila.

2 kommentarer:

or sa...

Här ska det brännas ser jag!

Önskar all lycka till med programmet!

Sporty Spice sa...

Jajemän. Byggas och brännas. =)