torsdag, april 12, 2007

Slutblodat

Jag tjatar ju en del om mina boxningsblodiga knogar. Har fått tips om lindor men jag tror att jag slår för hårt för att det ska funka. Knogplåster, kirurgtejp plus träningshandskar hjälper inte riktigt. Men nu har jag hittat Pure Boxing Neoprene Gel Wrap. De är tvättbara, ger stöd för handleden och extra skydd för just knogarna. "The wrap has a pure gel pad over the knuckles for additional cushioning for the hardest punchers". Kostar bara $17 så det blir en shoppingtur till Dick´s Sporting Goods på lördag.

Nu är det dags att stänga av datorn och kolla på Grey´s Anatomy. Ett återblicksspecial men ändå. Och sen klockan tio är det premiär för nya Notes from the Underbelly. En serie som säger sig vara som Sex and the City efter själva sexet. Har kollat trailern och det ser lovande ut.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Låter jättebra. Finns det många sportaffärer i närheten som du gillar? Är de bättre än i Sverige?

Sporty Spice sa...

Ja, jag hoppas att de ska göra susen. Kanske kan jag slå ännu hårdare nu. =) Här i USA är ingenting i närheten med svenska mått mätt. För dem är 20 minuters bilfärd "down the street". Men jag har hittat två megastora sportaffärer så jag är mkt nöjd.

Grattis igen på födelsedagen!!!