onsdag, juli 26, 2006

Träningspass from hell

Jag var så slut igår kväll att jag inte ens orkade blogga. Somnade nästan på yogamattan när jag skulle stretcha. Fick lägga all min energi på att hålla mig vaken till 22.30 då Knickedicken ringde. Omid körde skiten ur mig med såkallade tri-set. Det vill säga man kör en muskelgrupp i taget, tre olika övningar i följd utan vila. Började med ben. Knäböj med viktstång, 20 upphopp och utfall med hantlar. Snabbt ska det gå, ingen vila utan bara köra. Sen tränade jag rygg, axlar och biceps enligt samma modell. Det gick ganska bra men emellanåt ville jag spy, fick blodsmak i munnen och såg dimmigt eftersom att svetten rann in i ögonen och sved.

Men imorse när jag vaknade hade jag ändå inte så farlig träningsvärk. Lite öm i rygg, baksida lår och axlar bara. Men det kommer väl imorgon. Skuttade med lätta steg till gymmet och idag körde jag och Omid boxningsträning. Boxningsträning from hell ska jag kanske säga. Är så trött att jag inte förstår hur jag ska kunna jobba idag. Och i morgonkväll har jag ännu en svettig dejt med Omid. Men sen är det fredag och då får jag vila.

Inga kommentarer: