lördag, juli 15, 2006

Fotbad och bh:ar utan vadd

Lördag kväll. Inget på agendan. Faktiskt riktigt skönt. Ska bara softa i soffan, dricka kaffe, kolla lite på tv, bläddra i senaste numret av I Form. Kanske skoja till det med ett fotbad. Och ringa till Knickedicken senare i kväll om han inte har brandmanslektioner.

Imorgon är det söndag och det som står på programmet är 1) Träna 2) Köpa ny Moleskin anteckningsbok 3) köpa Timberex vita olja som ska få mitt soffbord i massiv ek att bli om möjligt ännu snyggare 4) svänga förbi H&M Beauty Box i Gallerian och köpa upp mig på några fler bh:ar eftersom att inköpschefen ÄNTLIGEN fattat att inte alla vill ha bh:ar med tusen kilo vadd och push up-effekt (Singelpinglan och jag har slagit fast att stora bröst och långa naglar är omodernt) och 5) lyssna på Micke P som ska sommarprata.

Veckan ser sedan ut som följer. Naprapattid på måndag. Klätterkurs på Solna Klättercenter på tisdag. Träffa Caroline och Kerstin på onsdag och klipptid hos Darren på fredag. Där emellan ska jag jobba och träna. I Västerort intet nytt.

Nu ska jag slötitta på Tin Cup med Kevin Costner och höra vad som måste vara historiens ostigaste filmreplik: "Peg me up".

2 kommentarer:

Singoalla sa...

lustigt. just det där har jag tänkt på: vilket jävla lurendrejeri!
nuförtiden undviker jag faktistk behåar med FÖR mycket pushup, skulle kanske kunna köpa helt utan men de snyggaste behåarna har ju det alltsomoftast .. så man kan väl kalla detta en kompromiss, den gyllene medelvägen.

kramis och godmorgon.

ps. varför jag ens började tänka på vadderade behåars vara eller inte vara, var för att jag såg en artikel på expressen.se, om män som kunde ha kukinlägg, så den skulle se större ut.
vilken mardröm!

Sporty Spice sa...

Jag själv är sååå trött på alla dessa vadderade bh:ar som det ser ut som en spetsbutik spytt på. Jag vill ha ovadderad och enkelt. Less is more. Skönt att H&M äntligen fattat det.