torsdag, juli 27, 2006

Seven days and counting

Jag har sådan träningsvärk så det anar ni inte. Hade svårt att komma ur sängen imorse. Ryggen, benen och armarna gick ut i vild strejk. Men ont ska med ont fördrivas som någon gammal gumma sa så en skön power walk gör nog susen. Undrar vad Omid har hittat på för mördarpass åt mig idag? Känner på mig att svetten kommer att rinna.

Idag är det bara en vecka kvar tills jag får träffa Knickedicken. Åker direktflyg med SAS och det ska bli så skönt att slippa transfer och yra omkring på någon gigantisk flygplats, leta efter min gate, tvingas gå igenom hundra säkerhetskontroller och ha nitiska vakter som tittar misstänksamt på min dator och letar knark och skjutvapen i mina sneakers. Bara sjunka ner i flygplansstolen, somna in och åtta timmar senare grovhångla på Newarks flygplats. Känner mig som en sjuåring en vecka innan julafton. Får man börja packa nu?

1 kommentar:

Singoalla sa...

klart man får raring! ;)
mejlar dig så fort jag hinner, är lite seg med det nu ..

kramis, skall sova lite nu inför jobbet!