fredag, juli 28, 2006

Dåligt väder - Hurra!

Förlåt att jag säger detta men - gud vad skönt det är att solen inte skiner! Och att ett härligt sommarregn strilar ner utanför fönstret. Mycket enklare att jobba om man slipper 30 grader varmt i lägenheten och känna hur orättvist det är att andra får ligga på stranden. Egoist javisst!

Idag har jag vilodag. Får kämpa för att inte "råka" sätta på min yoga-dvd eller gå en snabb 60-minuterspromenad till ICA i Alvik (har försökt lura mig själv flera gånger genom att tänka att "jag ska ju bara gå och handla") istället för att gå ner till min lilla affär här i Aba. Vissa får kämpa för att överhuvudtaget ta sig till gymmet eller ut i löparspåret. Jag får anstränga mig för att låta bli.

1 kommentar:

spanne sa...

Kan säga att det där sommarregnet uteblev i sta'n. Pust.