söndag, juli 16, 2006

I love Brad

Idag hade jag fem saker som jag skulle göra. Kan säga att jag bara lyckades pricka i en. Nämligen att träna. Timberexoljan hittade jag inte, Kreatima som säljer Moleskin hade stängt, till Gallerian orkade jag inte åka och Micke P pratade när jag var på gymmet. Tur att det är en dag imorgon också och att SR:s Sommar ligger på nätet. Men istället shoppade jag fyra nya pocketböcker och en solstol på Åhléns för 195 bagis. Den senare invigdes idag på balkongen och var till belåtenhet. Förutom att tyget är i ett vattenavvisande material så det blev ganska svettigt på ryggen.

Efter tips från Singelpinglan I-tunade jag hem Brad Paisley idag (det var han som sjöng "Something about her" på Bachelorette-Trista och hennes brandman (!) Ryans bröllop). Härligt med lite cåntry i kvällssolen. Hjälp! Håller jag på att förvandlas till en amerikan-wanna-be? Vad kommer härnäst? Pannkakor till frukost, cheerleaders-drömmar (jag är iofs tämligen säker på att jag skulle vara extremt snygg i pom pom:s) och en förkärlek till blaskigt, varmt kaffe och för kall öl?

Inga kommentarer: