lördag, juli 22, 2006

Shoppingrunda i solskenet

Är mycket nöjd med min samling från Bruka Design. Salt, peppar, oliver och olivolja har fått sällskap av mjölk, blåbär och socker. Tittade på några större skålar typ med texten potatis och flingor men de är nog för stora och bökiga att släpa med till USA. Det får duga med denna lilla språklektion för Knickedicken. Hittade dessutom två kylskåpsmagneter på Designtorget. En med en ung badbyxklädd Kung Carl Gustaf och en "Snusktunnelbana" med stationer som Skanspull, Tekniska Bögskolan, Knullmarsplan och Pökarängen. Mycket skoj! Och till "svärmor" tillika Dalahäst-collector hittade jag ett fint, vitt exemplar på NK.

Fick dessutom en going away present av Hannah. Cd:n Sweden – The best-loved Swedish Music and Folksongs med hits som Så skimrande var aldrig havet, Drömmen om Elin, Fjäriln vingad syns på Haga och Den första gång jag såg dig. Är det inte så att man blir lite tårögd så säg? Tack snälla söta Hannah!

3 kommentarer:

Hannah sa...

Remember, remember Sweden, darling!

Sporty Spice sa...

Fixa ett porträtt i guldram på dig och Måns så ska jag hänga det på väggen i gästrummet. Så jag ALDRIG glömmer er. =)

buy sildigra online sa...

sildenafil 100 mg is used majorly for the management of erectile problems in male patients. It is most commonly prescribed in case a man suffers from impotence or inability to reach an erection and keep it stable during sex.