onsdag, juli 12, 2006

Tillbaka till Karibien

Igår när jag kom hem från styrketräningen och 1,5 timmes power walk var jag så trött att jag trodde på fullt allvar att jag skulle dö. Så jag la mig och "vilade" en liten stund. Tror att klockan var runt 18. Självklart somnade jag och vaknade först klockan tio på kvällen. De där 127 kilona i benpressen gjorde tydligen susen. Nu ska jag tillbaka till brottsplatsen igen. Idag ska jag köra rygg och biceps. Mina favvoövningar.

Ikväll ska jag och Singelpinglan gå och se Pirates of the Caribbean. Då kan jag drömma mig tillbaka till The Navigator och den där fullmånekvällen någonstans mellan Puerto Rico och S:t Thomas (som även råkade vara Alla Hjärtans Dag) då jag träffade Knickedicken. Kan man träffas under ostigare omständigheter så säg?

3 kommentarer:

spanne sa...

Men åååååh vad härligt det va. Ostigt eller inte. Både på Navigator och på Black Pearl.

Sporty Spice sa...

Ost. Cheeze. Alltså lite ostigt.

Sporty Spice sa...

Något som är lite "cheezy" är något som är lite ... ja, hur ska man förklara det? Lite halvtöntigt. Typ.