torsdag, juli 20, 2006

Packa pappas packsäck

Det var asnajs på Kungsholmen igår. Fick tramsa, skvallra och skratta. Och dricka ett glas vitt (!!!). Och om exakt ett år ska vi göra om det – fast i Madison. Visst Caroline och Kerstin? Det har ni tummat på.

Nu ska jag återgå till min provpackning. Köpte pressa-ihop-pack-påsar på Naturkompaniet igår. Fast jag tror att det är trolleripåsar. Min stooora North Face-jacka blir lika stor som en knuten näve (nåja, lite större kanske). Helt fantastiskt. Köpte även två compress it-påsar som suger ut luften och gör tjocka tröjor platta som A4-blad (nu överdrev jag igen). Och min bubbelplats har kommit på posten så nu kan jag börja stuva ner grejer i kartonger i källarförrådet (om jag inte råkar smälla sönder alla bubblorna för det är ju så vansinnigt kul).

2 kommentarer:

spanne sa...

Darling, du är en lyckan ost som får packa saker.

Sporty Spice sa...

Jag veeet! Bara två veckor kvar idag!