måndag, juli 24, 2006

Jobb i onödan

Satt här i godan ro och renskrev en massa jobbanteckningar. När jag kommit ungefär halvvägs fick jag en kraftig déjà vu. Allt kändes plötsligt så bekant. Hade jag inte gjort det här förut? Jorå. Slog på min bärbara och där låg samtliga anteckningar fint och prydligt. Ibland är man ambitiösare än man ger sig själv credit för.

Nu tänker jag stänga skrivfabriken för idag och gå och träna. Det är så kvavt att jag inte tänker vara så ambitiös och power walk:a till gymmet. Får räcka med en 50 minuters promenad hem. Eller kanske ett pass på crosstrainern i skön AC-svalka.

Har förövrigt hittat ett konverteringsprogram på nätet så att jag kan översätta kilo till pounds. Så jag vet hur mycket vikt jag ska lägga på när jag tränar i USA. Och attans vad stark man känner sig. 142 kilo i benpressen blev plötsligt 313 lbs. Samma, samma men ändå.

Inga kommentarer: