tisdag, juli 11, 2006

Ofrivillig sommarcelibat

Imorgon kan ni i Metro lära er allt om raggningstekniker, eller snarare avsaknaden av dem, i min kolumn. Själv blev jag faktiskt uppraggad av en tjej när vi var på Power Meet i Västerås. Och nej, det var ingen raggarbrud på 100 pannor utan en riktigt söt, blond liten snärta. Hon kom fram och frågade om jag hade en man. Jag blev lite paff och svarade "va" men det var ganska stimmigt (som David skulle sagt) så hon trodde väl att jag sa "ja". Då lutade hon sig fram och viskade i mitt öra att "det var synd att du är heterosexuell". Smickrande som fan!

Jag kan meddela att det suger att ha sin lover 100-tals mil bort. Ingen sommarsex här inte. Ingen att hångla upp. Och inte blir det något på ytterligare 22 dagar. Men 22 dagar går fort. Det är ju bara drygt tre veckor kvar. Vi har inte setts sen i maj så det är mycket att ta igen. Knickedicken har lovat att ladda med vätskeersättning, energidryck och snabba kolhydrater.

2 kommentarer:

Sporty Spice sa...

Räknar med en mer utömmande svar när vi ses i nästa vecka. Ser fram emot att få ta del av alla dina sommarsexerfarenheter ... =)

Sporty Spice sa...

Quid pro quo.